Giften

De Stichting Lydia Education Foundation – Wijk bij Duurstede (Stichting LEF)  is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Het RSIN / fiscal nummer van de Stichting LEF is 8188 78 435

Giften aan de Stichting LEF zijn voor bedrijven volledig aftrekbaar voor de VPB.

Giften voor particulieren zijn onder voorwaarden aftrekbaar zonder notariële akte.  U kunt vanaf 2014 periodieke giften doen met een onderhandse akte van schenking aan de Lydia Education Foundation. U hoeft de gift niet meer vast te leggen in een notariële akte om voor aftrek in aanmerking te komen.                                                                                                            Via deze link kunt u de overeenkomst downloaden.

Voor giften aan de Stichting LEF voor particulieren zonder onderhandse akte van schenking geld een drempel voor de aftrek van giften van 1 % van het drempelinkomen met een minimum van € 60,00.